Tue seuraasi

Tue Loisketta ja auta seuraa jatkamaan jo vuodesta 1947 alkanutta nuoriso- ja lapsityötä. Loiskeen toiminta kattaa lisäksi aikuisväestön erimuotoista liikuntaa ja erilaisia sosiaalisia aktiviteetteja.

Erilaisia mahdollisia tukimuotoja on paljon sekä yrityksille että yksityisille henkilöille, joista voi valita oman mielenkiinnon mukaan sopivimmat ja tarvittaessa luoda uusia yhteistyössä Loiskeen kanssa. Tuki voi olla esimerkiksi aikaa, palveluita, tavaraa, rahaa tai bonusten keruuta ilman omaa suoraa rahallista panosta. Kaikki tuki on arvokasta. Lisäksi pyytämällä lähipiiriä mukaan sopiviin tukiohjelmiin, saat maksimoitua omalta osaltasi tuen määrän. Osa tukimuodoista voidaan kohdistaa vaihtoehtoisesti koko seuralle, yleisesti nuorisotoimintaan tai valitsemallesi joukkueelle.

Alla lyhyet kuvaukset erilaisista vakituisista tukivaihtoehdoista satunnaisessa järjestyksessä, osassa lisätietoja linkin takana. Poimi itsellesi luontevimmat ja Loiske kiittää!

FANITUOTTEET

Loiskeen ja Macronin yhteistyö jatkuu vuoteen 2026 saakka. Loisketta voi tukea ostamalla fanituotteita Macronin nettisivuilta.

SEURAJÄSENYYS

Liity Loiskeen jäseneksi ja kannatat paikallista toimintaa, jossa on ohjelmaa leikki-ikäisestä veteraaneihin. Jalkapallon lisäksi Loiskeessa hiihdetään, yleisurheillaan, lentopalloillaan ja pelataan pentankkia. Tule mukaan liikkumaan tai muuten vaan yhteisölliseen seuratoimintaan.

2023 jäsenmaksu henkilöltä/ perheeltä 15 €. Maksa jäsenmaksu tilille: FI85 5733 0420 0111 92. Kerro viitekentässä perheen jäsenten nimet.

YRITYSSPONSOROINTI

Yritykset voivat osallistua jo tutuksi tulleilla tavoilla Loiskeen toiminnan tukemiseen muun muassa ostamalla mainostilaa Loiskeen vuosittaisesta kausijulkaisusta, tarjoamalla edullisesti tuotteita tapahtuma- ja arpajaiskäyttöön sekä sopimalla pitemmistä yhteistyöhankkeista valitsemallaan laajuudella (esimerkiksi paitamainonta, turnaustuotteet, erilaiset varainhankintamahdollisuudet).

AKTIIVITOIMIJA

Seuran toiminta saadaan luotettavammin jatkossakin tuettua ja samalla tasapainoitettua erilaisten sidosryhmien tarjotessa aikaansa yhteiseen toimintaan. Ilman riittäviä vapaaehtoisvoimia, toiminnan tulevaisuus on lyhyt. Tyypillisestihän seura ja sen jokainen jaos ja  joukkue vastaavat omasta toiminnan pyörityksestä ja jos ei löydy riittävää tukiorganisaatiota, niin eihän semmoinen toiminta pitkälle pötki.  Aktiivisia toimijoita voisi mielellään olla enemmänkin, jotta kenenkään työmäärä ei olisi kohtuuton. Resurssien rajallisuuden vuoksi osasta tavoitteita joudutaan aina tarvittaessa luopumaan.

Tarjoa omaa aikaasi niin toiminta on kestävämmällä pohjalla tulevaisuudessakin. Varsinainen toiminta tarvitsee aina innokkaita valmentajia, huoltojoukkoja, kuskaajia sekä erilaisia hallinnollisia toimihenkilöitä seura/jaos/joukkuetasoilla. Edellisten lisäksi tarvitaan lisävoimia erilaisiin talkoisiin (esim. turnaukset, päättäjäiset) ja muihin lyhytaikaisiin projektitehtäviin (esim. kausijulkaisu, arpajaiset) , jotta vuosi saadaan nätisti pakettiin. Jokaiselle halukkaalle löytyy sopivaa puuhaa.

Ilman vapaaehtoisia seurakaan ei pysty toimimaan aktiivisesti ja kokonaistoiminnan kehittäminen jää minimiksi. Vapaaehtoistyön avulla osallistujien kausimaksut ja muut palvelut saadaan hinnoiteltua edullisiksi niin, että mahdollisimman moni lapsi ja nuori (= seuran volyymitoiminta) pystyy osallistumaan toimintaan niin halutessaan samalla saaden varhaisen tartunnan urheilulliseen elämään. Tyypillinen seuratoimija on samalla vapaaehtoistyöntekijä, mikä mahdollistaa toimintaan osallistumisen useammalle kohtuullisen kustannustason kautta. Lisäksi pyrimme tarjoamaan toiminnassa mukana oleville nuorille oppimismahdollisuuksia osallistumalla toiminnan pyörittämiseen resurssien tarjoamissa rajoissa (esim. kioskitoiminta, ohjaajana, valmentajana tai peliohjaajana toimiminen).

AULIS LAVIKAISEN RAHASTO

Loiskeen jalkapallon perustaja Aulis Lavikainen testamenttasi omaisuuttaan Sääksjärven Loiske ry:n seura- ja nuorisotyön tukemiseen. Lavikaisen rahastoon kerätään rahaa vapaaehtoisilla lahjoituksilla. Tuotolla tuetaan nuorisourheilua.