POJAT

Tervetuloa Loiskeen poikajalkapalloilun pariin!

Loiskeessa pelaa tällä hetkellä poikia ikäluokissa P15 (s. 2007-2008), P10-12 (s. 2010-2013) sekä sekajoukkue P/T8-9 (s. 2014-2015). Pyrimme järjestämään kaikille sopivaa jalkapalloilullista tekemistä harjoituksissa ikä, taito ja sitoutuminen huomioiden.

Toiminta on ympärivuotista ja pojat pelaavat kesällä joko TaNaJa:ssa, Ilves-liigassa tai sitten piirin järjestämissä sarjoissa (piirisarja, alueliiga, etelä-länsiliiga). Talvella useimmat joukkueet pelaavat futsalia jalkapallon ohessa.

Perusperiaatteena Loiske toimii kasvattaja- ja harrastajaseurana. Tämä tarkoittaa, että tuemme pelaajien kehitystä pelaajanpolussa pelaajan tavoitteiden, sitoutumisen ja asenteen mukaan. Järjestämme itse joukkueharjoitukset ja lisäharjoituksissa on mahdollista käydä yhteistyöseuramme Ilveksen järjestämissä tapahtumissa.

Kaikki jalkapallosta innostuneet pojat mukaan toimintaan ja kehittämään omaa osaamistaan hyvässä seurassa!