PRINSESSA- JA RITARIFUTIS

P&R-futis on tarkoitettu noin 3-6-vuotiaille liikunnasta ja yhdessäolosta kiinnostuneille lapsille. P&R-futiksessa jalkapalloon tutustutaan erilaisten leikkien, leikinomaisten harjoitusten ja pelien kautta. Toiminnan tarkoitus on liikkua yhdessä ja pitää hauskaa!

Prinsessa ja ritari-futis on helppo tapa tutustua liikuntaharrastukseen. Tervetuloa liikkumaan Loiskeeseen!

Kesä 2023

Kesällä 2023 toiminta on suunnattu 2017-2020 syntyneille lapsille.

Tällä lomakkeella ilmoitat lapsesi Sääksjärven Loiskeen järjestämään P&R-futistoimintaan kesäksi 2023. P&R-toimintaa järjestetään 1-2 kertaa viikossa Sääksjärven tekonurmella. Toiminnan maksu sisältää Loiskeen seurajäsenyyden ja paidan tai pallon.

P&R aloitetaan viikolla 19, ensimmäinen harjoituskerta pidetään tiistaina 9.5.2023. Harjoitukset järjestetään 1-2 kertaa viikossa, kevätkaudella tiistaisin klo 17:30-18:30 ja noin joka toinen lauantai klo 13-14 Sääksjärven kentällä. Toiminta jatkuu elokuun loppuun saakka. Heinäkuussa P&R on tauolla muutaman viikon.

Treenivarusteet:

• Tavalliset lenkkarit tai vastaavat kengät. Nappikset auttavat pallonkäsittelyssä, mutta eivät ole välttämättömät.
  • Juomapullo. Vesi on paras urheilujuoma lapselle!

Harjoitusten kulku:

Ryhmän vastuuvalmentaja vastaa harjoitusten kulusta. Harjoitukset valmistellaan etukäteen. Pienimpien lasten (3-4 vuotta) kanssa vanhemman toivotaan osallistuvan toimintaan oman lapsen mukana perhefutiksen tapaan, vanhemmille lapsille (5-6 vuotta) ohjelma on omatoimisempaa.

Harjoitukset koostuvat tyypillisesti kolmesta osasta:

• Alkuleikistä (esim. helppo ja tuttu leikki, jotta kaikki pääsevät harjoituksiin mukaan)
  • Varsinaisista harjoituksista/leikeistä (esim. koordinaatio- ja lajiharjoitteita/leikkejä, nimileikkejä (ryhmäytyminen) + pelejä ryhmän tason mukaan)
  • Loppuleikistä (selkeä lopetus harjoituksille, joka tehdään aina samalla tavalla)

Juomataukoja pidetään hallitusti harjoitteiden välissä.

Tiedottaminen:

P&R-futiksen asioista tiedotetaan näillä nettisivuilla ja ryhmäsähköpostien välityksellä. Yleisten asioiden tiedottamisesta vastaa joukkueenjohtaja ja ryhmäkohtaisten asioiden tiedottamisesta vastuuvalmentajat.

Maksu 2023:

Kauden 2023 P&R-toiminta maksaa 130 euroa. Maksu sisältää pelipaidan tai pallon sekä seurajäsenyyden. Sisaralennus 20€. Maksu ei sisällä vakuutusta. Sisaralennus 20,00€ - ensimmäisestä sisaruksesta maksetaan 130 euroa, seuraavista osallistujista 110 euroa.

Maksaminen:

• Saaja: Sääksjärven Loiske juniorit
  • Tilinumero: FI31 5228 3420 0160 49
  • Viesti: Osallistujan/osallistujien nimet

P&R jälkeen...:

P&R-kesäkauden jälkeen pikkufutaajien toivotaan jatkavan talven yli uusille ikäluokille perustettavissa juniorijoukkueissa. Tämä tietysti edellyttää aktiivisuutta vanhemmilta, jotta löydetään perustettaviin joukkueisiin vetäjiä niin valmennuksen kuin joukkueenjohdonkin osalta. Seura tarjoaa tukea kaikessa!

Aktiivisille futaajille:

Innostuneimmille pienille jalkapalloilijoille suosittelemme liittymistä suoraan ikäkausijoukkueeseen.  Loiskeessa toimiviin joukkueisiin pystyt tutustumaan täältä.

Kysymyksiä?

Ota yhteyttä Loiskeen juniorijaostoon:

• Pauli Kontio, pauli.kontio@gmail.com, +358 400 332 000
  • Paula Sundell, loiskejunnujaosto@gmail.com, +358 45 857 2150