P&R-futis tulee jälleen!

21.4.2023

P&R-futis on tarkoitettu noin 3-6-vuotiaille liikunnasta ja yhdessäolosta kiinnostuneille lapsille. Sen tavoitteena on tarjota mahdollisuus liikkua erilaisten leikkien ja pelien parissa, tutustua jalkapalloon ja opettaa toimimaan ryhmässä.

Prinsessa ja ritari -futis on helppo tapa tutustua liikuntaharrastukseen. Tervetuloa liikkumaan Loiskeeseen!

Kesällä 2023 toiminta on suunnattu 2017-2020 syntyneille lapsille.

Tällä lomakkeella ilmoitat lapsesi Sääksjärven Loiskeen järjestämään P&R-futistoimintaan kesäksi 2023. P&R-toimintaa järjestetään 1-2 kertaa viikossa Sääksjärven tekonurmella. Toiminnan maksu sisältää Loiskeen seurajäsenyyden ja paidan tai pallon.

P&R aloitetaan viikolla 19, ensimmäinen harjoituskerta pidetään tiistaina 9.5.2023. Harjoitukset järjestetään 1-2 kertaa viikossa, kevätkaudella tiistaisin klo 17:30-18:30 ja noin joka toinen lauantai klo 13-14 Sääksjärven kentällä. Toiminta jatkuu elokuun loppuun saakka. Heinäkuussa P&R on tauolla muutaman viikon.

Lisää P&R-toiminnasta täältä.

Tervetuloa tutustumaan jalkapalloon Loiskeessa!